avarУ Львові безслідно зникло 60 одиниць техніки, яка мала обслуговувати газові мережі

Бардаком у нашій державі українців важко здивувати, але іноді трапляються події, які навіть нас виводять з рівноваги. Цього разу ми розповімо вам про фокуси, які розпочалися у Києві у 2010 році, а закінчились у 2015-му у Львові. В результаті цих фокусів держава втратила десятки мільйонів гривень!!!
Але все по порядку. Відразу після новорічних свят до редакції звернувся працівник ВАТ «Львівгаз», який розповів, що у Львові, в кінці вулиці Шевченка, на приватній автостоянці, роками стоїть техніка, пофарбована у кольори, які зазвичай мають «аварійні» автомашини ПАТ «Львівгаз».
Були там УАЗи, ГАЗи, легкові «Ланоси», 2 екскаватори, і поруч був склад, завалений офісною технікою.
Працівника, який розповів про це, обурювало, що техніка ржавіє просто неба, в той час, коли могла б обслуговувати Львів та Львівську область. 3
Історія появи техніки наступна: у 2010 році держава спробувала повернути собі контроль над процесом розподілу газу між безпосередніми споживачами. Було створено державне підприємство «Укргазмережі», яке б мало забрати повноваження від приватних облгазів. Зрештою ідея хороша. Облгази отримують від держави державний газ, розподіляють його використовуючи державні мережі, і отримують з того величезний зиск. Виникає питання: якщо все, чим вони розпоряджаються є державним, то навіщо вони взагалі потрібні? Невже не можна обійтись без посередників?
Процес відлучення облгазів від газового корита ішов повний ходом. Були зняті офіси, куплена оргтехніка, набраний штат працівників, і, навіть закуплена техніка, яка мала обслуговувати структуру. Але щось у міністерських кабінетах не зрослося, і фірма померла не встигнувши народитись. Вийшло, що закуплені машини нічийні…2
Працівники «Львівгазу» загнали автомобілі на стоянку і потроху використовували для своїх приватних потреб. Чому техніку не використовували за призначенням? Як розповів наш інформатор, по документах вона не належала «Львівгазу».
Отакої! Аварійної техніки не вистачає, «Львівгаз» закуповує машини для своїх потреб за кордоном, витрачаючи шалені кошти, а у Львові, на вулиці Шевченка, ржавіє цілий автопарк! І це при тому, що у країні війна, і на фронті техніки теж не вистачає. Екскаватори з цієї стоянки цілком би знадобились для риття окопів та будівництва укріплень, «газелі» укомплектовані всім необхідним для здійснення ремонту газових мереж, могли б ліквідовувати пошкодження у прифронтових містах…
Техніка яка нікому не потрібна? У таке було важко повірити, але інформатор продемонстрував фото, зроблені ним у 2014-му перед самим новим роком. 1
Для того, щоб перевірити інформацію, журналісти «Кримінального чтива.Захід» виїхали за адресою, де стояли машини і… нічого не знайшли! Стоянка була пустою.
Поспілкувавшись з охороною ми довідались, що техніка дійсно була, але відразу після новорічних свят її вивезли у невідомому напрямку люди, які представились працівниками ВАТ «Львівгаз».
Інформатор стверджував, що документально техніка не належала «Львівгазу». Тоді чому працівники установи вивозили її? Виходить 60 машин просто вкрали в держави!!!

Стоянка виявилась пустою

Стоянка виявилась пустою


Звичайно не можна стверджувати, що викрадачі саме «Львівгаз». Можливо це були самозванці, які просто представились працівниками структури. Так чи інакше, є факт крадіжки державного майна у особливо великих розмірах. Правоохоронним органам вартувало б цим якнайшвидше зайнятись. 60 автомобілів пофарбованих у жовтий колір і з величезними цифрами 104 на бортах, це не голка. Надіємося, що знайти їх буде досить легко, звісно, якщо хотіти шукати.

Редакція журналу «Кримінальне чтиво.Захід»